Reklamace
REKLAMACE BEZ STAROSTÍ
Vyplníte pár údajů, my zařídíme zbytek. O průběhu vás informujeme e-mailem.
BEZSTAROSTNÝ NÁKUP – JSME TU PRO VÁS VŽDY, KDYŽ NÁS POTŘEBUJETE
Chceme, aby pro vás byl nákup na Vikio.cz vždy příjemný a bez starostí. Proto se staráme o každý detail – od pečlivého balení až po snadné a pohodlné vyřízení jakýchkoliv požadavků. Kdykoli budete potřebovat pomoc, jsme tu pro vás.
Jednoduše online
Formulář vyplníte za pár minut. Fotky přiložíte přímo do formuláře.
Jasný postup
Vyplníte formulář, vyčkáte na řešení a my se o zbytek postaráme.
Řešení na míru
Sleva, nový díl nebo výměna – pro co nejpohodlnějšího řešení.
ONLINE FORMULÁŘE:
Jednoduše níže klikněte na požadovaný on-line formulář.
JEDNODUCHÁ ONLINE REKLAMACE Z POHODLÍ VAŠEHO DOMOVA
Reklamaci vyřešíte jednoduše z pohodlí domova. Nemusíte nic složitě balit, posílat zpět ani řešit papírování. Stačí vyplnit krátký online formulář a o vše se postaráme. Vždy hledáme řešení, které vám bude nejvíce vyhovovat, a uděláme maximum pro vaši spokojenost.
DŮVĚRA A KVALITA – ŘEŠENÍ REKLAMACE BEZ STAROSTÍ
Víme, že při nákupu nábytku očekáváte kvalitu, jistotu a bezproblémové řešení všech situací. A právě proto vám Vikio.cz garantuje jednoduchý a rychlý proces reklamace. Uděláme maximum, abychom vše vyřešili co nejsnadněji a nejpohodlněji. Nemusíte se ničeho obávat. S námi nakupujete s důvěrou – protože vaši spokojenost bereme vážně.
Formulář
Vyplníte údaje a přiložíte fotky. Potvrzení přijde do e-mailu.
Posouzení
Projdeme podklady a navrhneme nejlepší postup.
Realizace
Sleva, nový díl nebo výměna. Domluvíme detaily.
Hotovo
Pošleme závěrečné informace. Zůstáváme k dispozici.
PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE POTŘEBUJEME:
- Fotografie celého balení zásilky vč. štítku (označení)
- Fotografie poškozeného místa v balení (kartonu)
- Detailní foto poškození
- Identifikace poškozeného/chybějícího dílu dle návodu
- Popis závady
- Pokud máte vlastní návrh na řešení reklamace, můžete také uvést (sleva, dodání nových dílů, výměna atd.)
U nedodaných součástek stačí body 4 a 5.
PŘI PŘEBÍRÁNÍ OD DOPRAVCE NEMUSÍTE MÍT OBAVU
Zásilku s viditelně poškozeným obalem můžete klidně převzít - my to vyřešíme.
Pokud je závada viditelná, informujte řidiče a v klidu z domova u nás reklamujte - my to vyřešíme.
Zjistíte poškození až při rozbalení: pořiďte fotky obalu, výplní a rozložení nábytku a vše uveďte ve formuláři.
Reklamaci je možné podat pouze prostřednictvím online formuláře.
Veškeré problémy řešíme k co největší spokojenosti zákazníka.
DŮVĚRA, KTERÉ SI VÁŽÍME
„Skvělá zkušenost od výběru po doručení. Doporučuji!“
— Petra K.„Rychlé dodání, precizně zabalené. Vše bez problémů.“
— Martin Š.„Kvalitní produkty, ochotná podpora. Ráda se vrátím.“
— Jana D.
To nejcennější ocenění je, když se k nám zákazníci vracejí.
KONTAKT REKLAMACE
Se vším je připraven pomoci Petr, od kterého můžete očekávat osobní a profesionální přístup.
E-mail: reklamace@vikio.cz
Telefon: +420 606 096 616
