Reklamace

Něco se nepovedlo?  

Přišlo vám zboží poškozené, nebo jeví jinou závadu, případně něco chybí? Mrzí nás to, ale určitě to napravíme! Jsme tu pro vás a jsme připraveni vše co nejrychleji vyřešit k vaší maximální spokojenosti. Díky tomu nás velmi kladně zákazníci hodnotí.

reklamace new2

 

Reklamaci vyřešíte jednoduše z domova. Nemusíte nikam nic posílat, o vše se postaráme! Stačí jednoduše v několika krocích vyplnit náš online formulář a tím reklamaci založit. Tak je to snadné!

 reklamace z domova

Při reklamaci použijte číslo objednávky z e-shopu Vikio.cz. Usnadníme si tak vzájemnou komunikaci a snadněji identifikujeme nastalý problém.

Zjistíte-li jakoukoliv závadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží nebo sestavování.  

Zakoupené zboží k nám nemusíte posílat nebo vozit. Ve většině případů nám postačí jednoduchý popis závady a několik identifikačních prvků níže popsaných.

Reklamaci zahájíte vyplněním reklamačního formuláře níže. Stačí zadat číslo objednávky a e-mail, který je vyplněný v objednávce a poté postupovat dle instrukcí formuláře.

 

 

PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE POTŘEBUJEME:

  1. Fotografie celého balení zásilky vč. štítku (označení)
  2. Fotografie poškozeného místa v balení (kartonu)
  3. Detailní foto poškození
  4. Identifikace poškozeného/chybějícího dílu dle návodu
  5. Popis závady
  6. Pokud máte vlastní návrh na řešení reklamace, můžete také uvést (sleva, dodání nových dílů, výměna atd.)

V případě, že se nejedná o poškození, ale jedná se o nedodané součástky (díly), stačí se řídit body 4. a 5.

 

NA CO SI DÁT POZOR PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE

Zásilku, která jeví známky poškození obalu a je v takové míře poškozena, že může ovlivnit stav samotného zboží, nemusíte ji přebírat.

Pokud se zásilku rozhodnete převzít, nemusíte se obávat pozdější reklamace, sepište jen s řidičem zápis o poškození (např. převzato s výhradou).

Zjistíte-li poškození způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Jsou vhodné také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku. Vše uvést v reklamačním formuláři.

Reklamaci je možné podat pouze prostřednictvím online formuláře. Telefonické nahlášení reklamace není možné.

Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka.

KONTAKT REKLAMACE

E-mail: reklamace@vikio.cz

Telefon: +420 606 096 616