Reklamace
REKLAMACE BEZ STAROSTÍ
Vyplníte pár údajů, my zařídíme zbytek. O průběhu vás informujeme e-mailem.
BEZSTAROSTNÝ NÁKUP – JSME TU PRO VÁS VŽDY, KDYŽ NÁS POTŘEBUJETE
Chceme, aby pro vás byl nákup na Vikio.cz vždy příjemný a bez starostí. Proto se staráme o každý detail – od pečlivého balení až po snadné a pohodlné vyřízení jakýchkoliv požadavků. Kdykoli budete potřebovat pomoc, jsme tu pro vás.
ONLINE FORMULÁŘE:
Jednoduše níže klikněte na požadovaný on-line formulář.
JEDNODUCHÁ ONLINE REKLAMACE Z POHODLÍ VAŠEHO DOMOVA
Reklamaci vyřešíte jednoduše z pohodlí domova. Nemusíte nic složitě balit, posílat zpět ani řešit papírování. Stačí vyplnit krátký online formulář a o vše se postaráme. Vždy hledáme řešení, které vám bude nejvíce vyhovovat, a uděláme maximum pro vaši spokojenost.
Formulář
Vyplníte údaje a přiložíte fotky. Potvrzení přijde do e-mailu.
Posouzení
Projdeme podklady a navrhneme nejlepší postup.
Realizace
Sleva, nový díl nebo výměna. Domluvíme detaily.
Hotovo
Pošleme závěrečné informace. Zůstáváme k dispozici.
PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE POTŘEBUJEME:
- Fotografie celého balení zásilky vč. štítku (označení)
- Fotografie poškozeného místa v balení (kartonu)
- Detailní foto poškození
- Identifikace poškozeného/chybějícího dílu dle návodu
- Popis závady
- Pokud máte vlastní návrh na řešení reklamace, můžete také uvést (sleva, dodání nových dílů, výměna atd.)
U nedodaných součástek stačí body 4 a 5.
PŘI PŘEBÍRÁNÍ OD DOPRAVCE NEMUSÍTE MÍT OBAVU
Zásilku s viditelně poškozeným obalem můžete klidně převzít - my to vyřešíme.
Pokud je závada viditelná, informujte řidiče a v klidu z domova u nás reklamujte - my to vyřešíme.
Zjistíte poškození až při rozbalení: pořiďte fotky obalu, výplní a rozložení nábytku a vše uveďte ve formuláři.
Reklamaci je možné podat pouze prostřednictvím online formuláře.
Veškeré problémy řešíme k co největší spokojenosti zákazníka.
DŮVĚRA, KTERÉ SI VÁŽÍME
„Skvělá zkušenost od výběru po doručení. Doporučuji!“
— Petra K.„Rychlé dodání, precizně zabalené. Vše bez problémů.“
— Martin Š.„Kvalitní produkty, ochotná podpora. Ráda se vrátím.“
— Jana D.
To nejcennější ocenění je, když se k nám zákazníci vracejí.
KONTAKT REKLAMACE
Se vším je připraven pomoci Petr, od kterého můžete očekávat osobní a profesionální přístup.
E-mail: reklamace@vikio.cz
Telefon: +420 606 096 616

