Reklamace

BEZSTAROSTNÝ NÁKUP – JSME TU PRO VÁS VŽDY, KDYŽ NÁS POTŘEBUJETE

Chceme, aby pro vás byl nákup na Vikio.cz vždy příjemný a bez starostí. Proto se staráme o každý detail – od pečlivého balení až po snadné a pohodlné vyřízení jakýchkoliv požadavků. Kdykoli budete potřebovat pomoc, jsme tu pro vás.

ONLINE FORMULÁŘE:

Jednoduše níže klikněte na požadovaný on-line formulář.

 

JEDNODUCHÁ ONLINE REKLAMACE Z POHODLÍ VAŠEHO DOMOVA

Reklamaci vyřešíte jednoduše z pohodlí domova. Nemusíte nic složitě balit, posílat zpět ani řešit papírování. Stačí vyplnit krátký online formulář a o vše se postaráme. Vždy hledáme řešení, které vám bude nejvíce vyhovovat, a uděláme maximum pro vaši spokojenost.

1

Formulář

Vyplníte údaje a přiložíte fotky. Potvrzení přijde do e-mailu.

2

Posouzení

Projdeme podklady a navrhneme nejlepší postup.

3

Realizace

Sleva, nový díl nebo výměna. Domluvíme detaily.

4

Hotovo

Pošleme závěrečné informace. Zůstáváme k dispozici.

PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE POTŘEBUJEME:

  1. Fotografie celého balení zásilky vč. štítku (označení)
  2. Fotografie poškozeného místa v balení (kartonu)
  3. Detailní foto poškození
  4. Identifikace poškozeného/chybějícího dílu dle návodu
  5. Popis závady
  6. Pokud máte vlastní návrh na řešení reklamace, můžete také uvést (sleva, dodání nových dílů, výměna atd.)

U nedodaných součástek stačí body 4 a 5.

PŘI PŘEBÍRÁNÍ OD DOPRAVCE NEMUSÍTE MÍT OBAVU

Zásilku s viditelně poškozeným obalem můžete klidně převzít - my to vyřešíme.

Pokud je závada viditelná, informujte řidiče a v klidu z domova u nás reklamujte - my to vyřešíme.

Zjistíte poškození až při rozbalení: pořiďte fotky obalu, výplní a rozložení nábytku a vše uveďte ve formuláři.

Reklamaci je možné podat pouze prostřednictvím online formuláře.

Veškeré problémy řešíme k co největší spokojenosti zákazníka.

DŮVĚRA, KTERÉ SI VÁŽÍME

★★★★★

„Skvělá zkušenost od výběru po doručení. Doporučuji!“

— Petra K.
★★★★★

„Rychlé dodání, precizně zabalené. Vše bez problémů.“

— Martin Š.
★★★★☆

„Kvalitní produkty, ochotná podpora. Ráda se vrátím.“

— Jana D.
Heureka – Ověřeno zákazníky Favi extra Biano star Retino – bezproblémové reklamace

To nejcennější ocenění je, když se k nám zákazníci vracejí.

KONTAKT REKLAMACE

Se vším je připraven pomoci Petr, od kterého můžete očekávat osobní a profesionální přístup.

E-mail: reklamace@vikio.cz

Telefon: +420 606 096 616

Napsat Petrovi

VIKIO_infolinka_reklamace

Jsme tu pro vás. Vždy, když nás potřebujete.

Začít reklamaci