Reklamace
POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ
Při reklamaci použijte číslo objednávky z e-shopu Vikio.cz. Usnadníme si tak vzájemnou komunikaci a snadněji identifikujeme nastalý problém.
Zjistíte-li jakoukoliv závadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží nebo sestavování.
Pokud je zboží nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu.
Zakoupené zboží k nám nemusíte posílat nebo vozit. Ve většině případů nám postačí jednoduchý popis závady a několik identifikačních prvků níže popsaných.
Reklamaci zahájíte vyplněním reklamačního formuláře níže. Stačí zadat číslo objednávky a e-mail, který je vyplněný v objednávce a poté postupovat dle instrukcí formuláře.
CO POTŘEBUJEME PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE:
- Fotografie celého balení zásilky vč. štítku (označení)
- Fotografie poškozeného místa v balení (kartonu)
- Detailní foto poškození
- Identifikace poškozeného/chybějícího dílu dle návodu
- Popis závady
- Pokud máte vlastní návrh na řešení reklamace, můžete také uvést (sleva, dodání nových dílů, výměna atd.)
V případě, že se nejedná o poškození, ale jedná se o nedodané součástky (díly), stačí se řídit body 4. a 5.
NA CO SI DÁT POZOR PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE
Zásilku, která jeví známky poškození obalu a je v takové míře poškozena, že může ovlivnit stav samotného zboží, prosím NEPŘEBÍREJTE!
Pokud se zásilku rozhodnete převzít, nemusíte se obávat pozdější reklamace, sepište jen s řidičem zápis o poškození (např. převzato s výhradou).
Zjistíte-li poškození způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Je vhodné zaslat také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku. Vše uvést v reklamačním formuláři.
JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT
Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou. Telefonické nahlášení reklamace není možné.
Pro snadnější podání reklamace využijte reklamačního formuláře uvedeného výše na stránce.
KONTAKT REKLAMACE
E-mail: reklamace@vikio.cz
Telefon: +420 606 096 616